Reclama–sufletul comertului?

HeroGlamour00

De fiecare dată când intru într-un magazin trebuie să fiu atent să nu mă ia pe sus valul de reclame. Însă ceea ce am văzut și îți prezint în continuare, este aparte. Pentru așa ceva merită să te lași purtat de val.

După cum poți vedea, îmi plac motocicletele. Astfel, într-una din zile în timp ce navigam pe web am dat peste o reclamă ce sintetizează întru totul ceea ce am eu în minte ca reprezentativ pentru ideea de a fi motociclist. O astfel de reclama rar mi-a fost dat să văd și să-mi trezească emoții puternice de bucurie, entuziasm și indignare. Dacă dorești, seamănă cu poveștile nemuritoare pe care le ascultam de fiecare dată cu plăcere pe când aveam câțiva anișori. Urmărind reclama probabil vei înțelege mai bine de ce spun că este o poveste nemuritoare (poveste în care cred și îmi doresc să se întâmple de fiecare dată când ies cu motorul la plimbare).

La o cercetare sumară, vedem că este o motocicletă bună, pentru prețul cerut; cel puțin pe site-ul unui furnizor văd că Hero Glamour ar putea fi cumpărată cu echivalentul a 3500 lei. Trebuie să ținem cont totuși de faptul că ea se adresează unei piețe diferite de a noastră. Dacă prețul ți se pare mic pentru o motocicletă nouă, ei bine așa este, dar e bine. Oricum nimic nu se compară cu momentul în care mergi pe stradă călare pe motor și vezi cu coada ochiului cum întorc puștoaicele capul după tine…

HeroGlamour01

Pour le connaisseurs (a se înțelege băieții cu ceva experiență și talente de viitori Valentino Rossi), această motocicletă nu trezește interesul. Pentru noi, cei care trăim cu picioarele pe pământ, vedem că aceasta ar fi soluția ideală pentru a scăpa rapid din ambuteiajele marilor orașe, de a ne duce rapid și sigur la muncă ori la cumpărături. Este o motocicletă foarte bună pentru traficul lent urban.

HeroGlamour02

Reclama de mai jos subliniază aspectul comoditate, rapiditate și entuziasm dat de pilotajul unei motociclete.

Ceea ce mi-a plăcut este că aceste reclame sunt pașnice, îți prezintă succint produsul și te lasă să-ți formezi o opinie. Acest lucru rar îl întâlnesc în audio-vizualul românesc, drept pentru care atunci când văd la TV că începe ”sesiunea” de reclame, schimb canalul fără nici o remușcare.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.